Onderwerp bekijken

 Onderwerp afdrukken
dormir et me reposer
xiaoxiangyu
Ik bezocht haar in het ziekenhuis, kwetsbaar in een utilitaire kamer, met een bed op het zuidwesten gericht en zonlicht op haar blauw geaderde, dunne benen, terwijl papa met zijn voeten omhoog in een fauteuil dutte. Ze zei dat ik moest gaan wandelen. Ik weet niet zeker of ze uitkijkt naar het welzijn van mijn geestelijke gezondheid, wetende dat ik de komende 24 uur achtereen voor mijn vader zal zorgen, totdat een van mijn zussen me kan ontlasten. Een rol als verzorger die ze normaal gesproken speelt. Of misschien wilde ze ook een dutje doen en een privégezelschap met mijn vader delen.

Ze Nike Air Max Sequent 2 Mens hoefde het me echter niet twee keer te vertellen, dus stapte ik de zonnige, maar frisse novemberlucht in en begon rond de parkeerplaats te lopen. Ik was niet helemaal gekleed voor een wandeling: ik had alleen een fleece over mijn shirt en geen muts of handschoenen. Maar ik was blij met de kilte. Ik was eerder met haar in dit ziekenhuis geweest, maar had nog nooit echt naar het terrein gekeken. Zoals elke echte trail-seeker doet, bespioneerde ik een pad dat vanaf de andere kant van de parkeerplaats omhoogliep en verdween in het bos. Ik draafte ernaartoe en inderdaad, het klom een ??kleine oever op en vestigde zich vervolgens op een versleten pad dat naar rechts en links ging. Ik sloeg linksaf, weg van de parkeerplaats, weg van het ziekenhuis.

Het pad was niet gemarkeerd met enige vorm van tekens of symbolen, en al snel begonnen Adidas Yeezy Boost 350 Donnamini-zijsporen rechts en links af te breken. Ik volgde wat het meest interessant leek. Bij elke kruising keek ik achter me en bewaarde het visuele beeld in mijn gedachten om de weg terug te vinden. Een les oefenen die mijn vader me als kind had geleerd toen we als gezin wandelden: kijk altijd achter je, zodat je weet hoe je moet terugkeren.

Ik had mijn oude weglopers, die ik had verlaagd voor dagelijks gebruik toen ik een paar maanden geleden nieuwe weglopers kocht. Niet het beste om te joggen langs de wortelachtige, rotsachtige paden van New Hampshire, maar ik deed het toch. Een gemakkelijke draf, met net genoeg umph om me warm te houden en me te dwingen diep adem te halen. Ik jogde en wandelde ongeveer drie kilometer en draaide me alleen om omdat ik niet wilde dat mama zich zorgen maakte als ik niet zo snel terugkwam als www.bristolpirates.co.uk ze dacht dat ik zou moeten. Maar ik wilde doorgaan. Ik wilde zien wat er om de volgende hoek was, waar deze paden ronddwaalden.

Ik ben altijd onderweg. Het is het soort persoon dat ik ben. Ik denk dat ik daarom, toen ik eindelijk begon, zo goed aan het sporten was. Het was iets om te doen, iets anders om me bezig te houden. Ik ben het soort persoon dat meestal graag een kalender vol plannen heeft - met een paar willekeurige dagen om te laten verlopen zoals ze willen.
Dus nu ik regelmatig sport, is het moeilijk om een ??pauze te nemen. Maar ik voel me de laatste tijd niet goed. Bijna alles wat ik eet, stoort mijn maag de laatste tijd. (Ik heb misschien coeliakie - ik wacht op meer testen.) Dit maakt me echt gestrest, omdat ik geen idee heb wat ik moet eten. Soms is een bepaalde maaltijd prima, en soms voel ik me urenlang ziek Nike Air Max 97 Mujer van dezelfde maaltijd. Afgelopen weekend, toen ik in Chicago was, at ik nog wat gluten en zuivel, maar het hele weekend voelde ik me prima.
Deze week ben ik heen en weer gegaan om gluten op te geven voordat ik hoorde of ik coeliakie heb of niet. Technisch gezien is het niet de bedoeling dat je het volledig opgeeft voordat je wordt getest, zodat ze kunnen zien hoe het je be?nvloedt. Maar ik wilde zien of ik het beter voel als ik het opgeef. Het lijkt er niet op dat ik het beter heb opgegeven als ik het opgeef.

Het was de bedoeling dat ik vanmorgen met Ashley en Katie zou rennen, maar ik besloot gisteravond om op borgtocht te gaan om te zien of uitslapen Nike Cortez Womens en rust geven aan mijn maag zou helpen. Ik heb niet besloten of het me beter zal doen om mijn run voor deze week (of alleen vandaag? En morgen?) In te pakken en te rusten, of dat Nike Air Max 97 Mens ik het later moet proberen als ik me goed voel.
Het moeilijkste deel van deze mogelijke coeliakie-diagnose is het gebrek aan controle. Voor het jaar dat ik probeerde af te vallen, at ik een vrij restrictief dieet. Het werkte. Toen ik eenmaal begon te proberen mijn gewicht te behouden, was ik opgewonden dat ik bepaalde voedingsmiddelen niet meer hoefde te beperken - ik beperkte de niet-gezonde voedingsmiddelen tot een enkele keer. Ik weet dat als ik coeliakie heb, ik me beter zal voelen om glutenbevattend voedsel op te geven, en dat het relatief vaak voorkomt en relatief gemakkelijk is om mee om te gaan, maar het zal nog steeds niet gemakkelijk zijn.Nike Blazer Basse Womens
Dus ik had een bagel als ontbijt. Terwijl ik het nog kan. En een banaan en een Snapple-dieet. Ik moet een evenwicht vinden tussen het luisteren naar de rustbehoeften van mijn lichaam en het voedsel dat het nodig heeft om mijn leven te leiden.
 
Spring naar forum: